Servei d'informació Espai de Gent Gran
Divendres, 27 Setembre 2024
PROPOSTA FEINA SERVEI D’INFORMACIÓ ESPAI DE GENT GRAN
Districte Eixample, Barcelona
Proposta de feina:
Servei d'informació Espai de Gent Gran. Busquem una persona dedicada al servei d’informació d’un Espai de Gent Gran Municipal al Districte de l’Eixample de Barcelona.
Descripció /característiques del lloc de treball:
Servei d'informació Espai de Gent Gran.
Persona dedicada al punt d’informació, atenció telefònica, suport a les tasques administratives i acollida de les persones usuàries de l’equipament.
Funcions:
- Suport administratiu a les activitats pròpies de l’Espai de Gent Gran.
- Atenció i informació al públic en l’horari d’obertura, presencial i telefònica.
- Realitzar propostes d’optimització i manteniment dels canals i les cartelleres d’informació.
- Elaboració i gestió de materials de difusió i comunicació.
- Redacció i disseny de cartells informatius, díptics....
- Participació en reunions i trobades de treball i debat (internes i externes).
- Realitzar tasques pròpies administratives (estadístiques, correu electrònic, gestió de documentació...).
- Cura i seguiment del manteniment de l’equipament.
- Gestió i organització d’arxiu i registres.
- Gestió de la premsa diària.
- Gestió de la informació en el web.
- Suport i formació a les persones usuàries en les eines Tic.
- Recull de dades per a seguiment i elaboració de memòries i indicadors d’activitat.
- Assistència a les reunions de la comissió gestora de l’espai.
- Coordinació amb la dinamitzadora i la resta de membres de l’equip tècnic.
- Assistència a les reunions d’equip programades.
Perfil / Requisits:
Formació inicial mínima:
- Formació acadèmica d’àmbit social (educació social, treball social, integració social...)
- Català i castellà nivell alt parlat i escrit. Nivell C de català.
- Nivell avançat d’ofimàtica: word, excel, powerpoint, programes d’edició d’imatges, xarxes socials...
Formació complementària:
- Coneixement de la realitat del món professional de l’educació social
- Coneixements i ús fluid d’eines de comunicació 2.0
Habilitats i qualitats
- Persona amb iniciativa, dinàmica, responsable i amb bon tracte.
- Coneixements del procediments administratius.
- Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.
- Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.
- Empatia i capacitat per al treball en equip.
- Ordre en la gestió del lloc de treball.
Altres mèrits que es valoraran especialment
- Experiència professional en l’àmbit de l’educació social i la gestió administrativa d’organitzacions de caràcter social.
- Titulació acadèmica universitària (diplomatura o superior) o habilitació professional per a l’exercici professional d’educadora o educador social.
- Coneixement de la dinàmica de grups.
- Experiència amb l’atenció a les persones.
Ubicació:
Districte de l’Eixample de Barcelona