Vols treballar amb nosaltres?

Si ets una persona motivada, amb experiència i entusiasme que vulgui formar part del nostre equip, envia'ns el teu currículum amb tota la informació que consideris rellevant, et respondrem el més aviat possible.

Informador/a per Espai de Gent Gran


Proposta feina informador/a

Busquem una persona dedicada al servei d’informació d’un Espai de Gent Gran Municipal al Districte de l’Eixample de Barcelona.

Descripció /característiques del lloc de treball

Persona dedicada al punt d’informació, atenció telefònica, suport a les tasques administratives i acollida de les persones usuàries de l’equipament.

Funcions

• Suport administratiu a les activitats pròpies de l’Espai de Gent Gran.

• Atenció i informació al públic en l’horari d’obertura, presencial i telefònica.

• Realitzar propostes d’optimització i manteniment dels canals i les cartelleres d’informació.

• Elaboració i gestió de materials de difusió i comunicació.

• Redacció i disseny de cartells informatius, díptics....

• Participació en reunions i trobades de treball i debat (internes i externes).

• Realitzar tasques pròpies administratives (estadístiques, correu electrònic, gestió de documentació...).

• Cura i seguiment del manteniment de l’equipament.

• Gestió i organització d’arxiu i registres.

• Gestió de la premsa diària.

• Derivació dels contactes i informacions per a la seva gestió.

• Recull de dades per a seguiment i elaboració de memòries i indicadors d’activitat.

• Assistència a les reunions de la comissió gestora de l’espai.

• Coordinació amb la dinamitzadora i la resta de membres de l’equip tècnic.

Perfil / Requisits

Formació indispensable

Formació inicial mínima

• Formació en àmbits administratius i/o socials.

• Català i castellà nivell alt parlat i escrit. (Nivell C).

• Domini d’eines informàtiques.

Formació complementària

• Coneixement de la realitat del món professional de l’educació social.

• Coneixements i ús fluid d’eines de comunicació 2.0

Habilitats i qualitats

• Persona amb iniciativa, dinàmica i responsable.

• Coneixements del procediments administratius.

• Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.

• Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.

• Empatia i capacitat per al treball en equip.

• Ordre en la gestió del lloc de treball.

Altres mèrits que es valoraran especialment

• Experiència professional en l’àmbit de l’educació social i la gestió administrativa d’organitzacions de caràcter social.

• Titulació acadèmica universitària (diplomatura o superior) o habilitació professional per a l’exercici professional d’educadora o educador social.

• Coneixement de la dinàmica de grups.



Aquest web utilitza galetes pròpies i tecnològiques per optimitzar i adaptar-se a la vostra navegació i les vostres preferències, entre altres tasques. Si continueu navegant, entendrem que accepteu la nostra política de privacitat.

Accepta
Més informació...