Preguntes freqüents


Consulta els teus dubtes i si no trobes la pregunta o la resposta, envia'ns un correu!!

I. Inscripcions i qüestions generals


En aquesta mateixa pàgina web clicant en l'apartat de l'activitat escollida segons la modalitat i l'edat del participant.
Per estiu a partir del 18 d'abril.
Per altres activitats mirar la informació específica.
Sí, sempre que es faci com a màxim dimecres de la setmana anterior. Tot i així, us podeu trobar que a vegades no sigui possible ampliar per problemes de ràtio. En qualsevol cas procurarem ser al més àgils possibles.
No.
La gestió de la ràtio i la documentació administrativa-legal serien insostenibles.
En els casals homologats, no.
A través del nostre correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o mitjançant el nostre telèfon d'atenció informativa 935 150 055.
Si. Un cop ens ho notifiqueu, ens posarem en contacte amb vosaltres per valorar si cal que disposi d'un monitor/a de suport.
Si. sempre i quan es notifiqui com a mínim 15 dies abans del començament del mateix.
En el moment de la inscripció o registre s'haurà d'afegir: Una vegada registrats la persona responsable i l'infant s'haurà d'afegir:
  • Carnet de vacunació actualitzat.
  • Targeta sanitària del participant
Si s'ha de donar el cas necessitarem document signat on indiqui la persona que autoritzeu a recollir l'infant. Us el facilitarà la coordinadora o coordinador de la instal·lació.

II. Pagaments (Estiu)


Es pot escollir el pagament en dues modalitats.
  • 100% (targeta de crèdit o la plataforma BIZUM) amb la inscripció.
  • 50% + 50% (targeta de crèdit), la 1à quota amb la inscripció i la 2a quota es passarà a la mateixa targeta bancària la 1à setmana de juny.
L'ajut econòmic (Beca Estiu) té un pagament inicial del 10% de l'import total de l'activitat, aquest import mínim obligatori es paga amb targeta bancària (on-line o excepcionalment de forma presencial).
El pagament restant o total (segons resolució) de l’ajut econòmic es passarà a la mateixa targeta després de la comunicació del resultat de l’ajut corresponent.
Rebreu un correu electrònic amb les dades d'inscripció i amb l'afirmació que el procés s'ha realitzat correctament.

III. Anul·lacions i abonaments


Es reserva el dret de cancel·lar qualsevol activitat si no s'arriba al numero mínim de participants amb la corresponent devolució del 100% de l'import pagat.
  • Si és 15 dies abans de l'inici de l'activitat pagada es tornarà el 50% de l'import pagat, després d'aquest període no es farà cap devolució.
  • Si és per causa justificada o força major degudament acreditada (accident o malaltia que impossibiliti l'assistència a l'activitat), es valorarà la possibilitat d'abonament.
  • Els abonament que estiguin dintre de la normativa es començaran a fer a partir de la 1à setmana de juny per activitats d'estiu.
  • S'avaluaran les baixes i la documentació presentada i si s'escau l'abonament es comunicarà i es farà efectiu en un termini màxim de 30 dies des del dia que es va sol·licitar la baixa (sempre després de la primera setmana de juny).
  • Totes les altes i baixes es faran a la web o excepcionalment presencialment.
  • Les altes noves per un torn setmanal només es podran fer abans de les 00 h. del dimecres anterior a l'inici del torn, un cop passada aquesta data, no es podrà inscriure a aquell torn, ni per la web ni presencialment.
  • Les baixes d'un torn setmanal només es podran fer abans de les 00 h. del dimecres anterior a l'inici del torn, un cop passada aquesta data no hi haurà devolució corresponent.
  • Els canvis d'activitats només es podran fer presencialment al centre al coordinador/a i excepcionalment per telèfon amb l'única possibilitat d'un canvi per activitat (bonificant el 100% de l'import pagat), a partir del primer canvi es faran com baixa i alta nova des del web o excepcionalment presencialment al centre al coordinador/a, sempre abonant el torn nou i perdent el 50% o 100% (segon període, activitat) de l'import pagat.
  • En cap cas es guardarà la plaça en una activitat un cop tramitada la seva baixa.

IV. Ajuts econòmics / Beques Estiu


  • L'ajut te un pagament inicial del 10% de l'import total de l'activitat, aquest import mínim obligatori i es paga amb targeta de crèdit (on-line o excepcionalment de forma presencial).
  • La resolució definitiva dels ajuts atorgat la notifica l'ajuntament de Barcelona a les persones beneficiaries.
  • A partir d'aquest import d'ajut atorgat, es passarà el càrrec de la resta de l'import de l'activitat a la mateixa targeta de crèdit.
  • En el cas excepcional de les inscripcions presencials, us enviarem una notificació amb el procediment de pagament.
Tres passos bàsics
  1. Reservar la plaça a la nostre pàgina web seleccionant l'opció “Ajut econòmic” i abonar el 10% de l'import.
  2. Dins del període d'inscripció d'ajuts de l'Ajuntament de Barcelona heu de tramitar la sol·licitud d'ajuda.
  3. Esperar el SMS per part de l'Ajuntament de Barcelona de la resolució en cas d'acceptació i fer la del pagament pendent.

V. Medicaments i assistència mèdica


Necessitarem:
  • El medicament, amb l'explicació per la seva correcte conservació (refrigerat o no)
  • Una còpia de la recepta del professional sanitari que indiqui el seu nom, número de col·legiat/da, la composició de la medicació i la dosi a administrar.
No. No podem administrar cap medicació sense prescripció mèdica avalada per una recepta oficial que indiqui un tractament específic.
En funció de la gravetat es prendran tres possibles opcions:
  • Ferida superficial: aigua, sabó i evolució de la mateixa.
  • Incidència mitja: (ferida de diferent magnitud, cop al cap amb mareig, luxació o possible esquinç, mal de cap o mal de panxa persistent, ....) Realitzarem una trucada per informar-vos del fet i sereu les famílies qui decidireu el següent pas (venir a recollir-lo, dur-lo vosaltres al centre d'atenció sanitària, que el portem nosaltres...)
  • Ferida greu: actuarem segons el protocol establert. Atendrem i estabilitzarem l'infant mentre truquem al telèfon d'emergències (112). Acompanyarem a l'infant al centre sanitari i us trucarem un cop estiguin l'estiguin atenent.

VI. Comunicació i famílies (Estiu)


Si, Es proposen dues reunions on-line via Zoom. Dintre de la pagina web de cada escola Trobareu l'enllaç corresponent a les reunions.
Cap problema. El coordinador o coordinadora us detallarà els punts tractats i a més es penjarà a la web un document explicatiu.

VII. Dia a dia (Estiu)


Si. Dintre de la pagina web de cada escola Trobareu la informació actualitzada per cada setmana, planings, menús etc...
Des del primer dia d'activitat es podrà consultar el menú a la nostra pàgina web.
Caminant, autocars o transports públics en funció de l'edat i la sortida.
No. El mateix servei de menjador habitual que està al centre facilitarà a cada infant un pícnic.
Podeu posar-vos en contacte amb el coordinador o la coordinadora i ús detallaran els punts tractats.
A l'entrada de la instal·lació hi haurà un llistat on haureu de consultar el nom del participant ,el grup i responsable assignat i acompanyar l'infant on estigui ubicat aquest.
Es recomana dur roba còmode, crema solar posada des de casa (sobretot els més petits), i sabata esportiva. A més en una motxilla han de portar cada dia tovallola, banyador, xancles, crema solar i gorra, tot marcat amb el nom i cognom.